Mój jadłospis #1


Przepisy kulinarne, kuchnia / piątek, Czerwiec 2nd, 2017

Postarałam się notować i fotografować wszystkie swoje wczorajsze posiłki. Taki sobie przeciętny dzień. Wydaje mi się, że zjadłam ok 1500kcal (tak plus minus). Wypiłam też jedną kawę z dwoma śmietankami z zawartością 10% tłuszczu, no takie kupiłam bez czytania :/ Ale kawa pyszna… :) No, mogło być do 1600kcal w sumie.

 

Śniadanie: kanapki z razowym i kurczakiem gotowanym (kupna wędlina), z awokado i pomidorem. Ok 300kcal

 

II śniadanie: koktajl z bananem, tahiny. Na mleku krowim, dosłodzony miodem. Może i nie trzeba go było dosładzać ale było mi trochę zimno więc dla rozgrzewki dodałam. Koktajl bardzo przepyszny! ;) Ok 370kcal

 

Trzeci posiłek, ciężko go określić. Zrobiony z resztki ryżokaszy podsmażonej z jajkiem. Syn jadł z niczym :), ja dodałam groszek zielony. Ok 283

 

Obiad, chińskie na mój sposób, do tego prosta surówka z sałaty rzymskiej i ogórka. Plus jeszcze konserwowy dla podkręcenia smaku :) Nie dałam rady policzyć kalorii ale myślę, że miał ok 450kcal

Obiad zjadłam dosyć późno, ale nałożyłam sobie za mało wszystkiego i ok godziny 20 poprawiłam kanapeczką. Ok 130kcal

Po jedzeniu bardzo lubię napić się czegoś ciepłego, jest to dla mnie dalsza część posiłku, dalej się goszczę :) Najbardziej lubię rumianek.

To jest mój własny, nie idealny jadłospis. Z być może źle rozłożonymi kaloriami. Ale zupełnie się tym nie przejmuję. Jednego dnia wychodzi mi to lepiej, drugiego gorzej. Mam problem z zaplanowaniem posiłków, często mam ochotę na coś konkretnego i nie zawsze pokrywa się to z wcześniejszymi planami. Nie jestem dietetykiem. Wiem, że najlepiej najadam się chlebem. Nikomu nie mam zamiaru wmawiać, że się na tym znam. Jem jak czuję.

Trzymajta się!